Retourbeleid.

Laatste update:
19 maart, 2021 om 12:47

Als je een probleem hebt met een product of iets anders bij de bestelling opmerkt, dien je eerst een probleemrapport in te dienen. Zonder dit rapport kunnen wij jouw retour niet in behandeling nemen.

Alle claims voor verkeerd geproduceerde / beschadigde / defecte artikelen moeten worden ingediend binnen 4 weken nadat het product is ontvangen. Voor pakketten die tijdens het transport verloren gaan, moeten alle claims uiterlijk 4 weken na de geschatte leverdatum worden ingediend. Claims die worden beschouwd als een fout van onze kant, worden voor onze rekening gedekt.

Als je een probleem hebt met de met het geleverde product of iets anders bij de bestelling opmerkt, kun je een probleemrapport indienen:

Probleemrapport indienen

Het retouradres is hetzelfde als ons afzenderadres. Wanneer we een geretourneerde zending ontvangen, ontvang je een geautomatiseerde e-mailmelding. Als Vuewer – Stickey niet wordt gebruikt als het retouradres, dan is dit op eigen risico.

Redenen voor retouren

Verkeerd adres – Als je een adres hebt opgegeven dat door de koerierdienst als onvoldoende wordt beschouwd, wordt de zending teruggestuurd naar onze vestiging. Jij bent aansprakelijk voor de verzendkosten als we een bijgewerkt adres bij jouw hebben bevestigd.

Niet-geclaimd – Zendingen die niet geclaimd worden, worden teruggestuurd naar onze vestiging en jij bent dan aansprakelijk voor de kosten van een terugzending naar jezelf of jouw eindklant.

Retouren – Wij adviseren altijd eerst contact met ons op te nemen voordat je producten retourneert. We betalen geen bestellingen terug voor verkeerd bestelde items of verkeerde afmeting, Omruilen voor een andere afmetingen zijn voor jouw eigen kosten. Zie onderstaande wetgeving omtrent op maat gemaakte/gepersonaliseerde producten.

Kennisgeving voor EU-consumenten: Overeenkomstig artikel 16, onder c), van Richtlijn 2011/83 / EU van het Europees Parlement en de Raad van 25 oktober 2011 betreffende consumentenrechten, kan het herroepingsrecht niet worden verleend voor de levering van goederen die zijn vervaardigd volgens de specificaties van de consument of duidelijk gepersonaliseerd, daarom behoudt Stickey zich het recht voor om retouren naar eigen goeddunken te weigeren.

Nieuwsbrief ontvangen?

Geen spam, geen onzin, alleen écht leuke aanbiedingen waar je wat aan hebt!

© 2021 Stickey. Alle rechten voorbehouden. Build with by Vuewer.